Штрих-коди на товарні позиції
Штрих-код - це ідентифікаційний номер товару у системі GS1, який забезпечує однозначну ідентифікацію будь-якого товару, незалежно від його характеристик, походження, призначення та застосування. Ідентифікаційний номер GS1 у штриховому коді на товарі дозволяє безпомилково визначити, до якої товарної позиції відноситься певна одиниця товару. Таким чином, цей номер забезпечує однозначну ідентифікацію товарної позиції будь-де у світі. Тому цей номер прийнято називати Глобальним номером товарної позиції (Global Trade Item Number) - GTIN.
обов'язковому маркуванню штриховими кодами GS1 підлягають алкогольні напої та тютюнові вироби, примірники аудіовізуальних творів та фонограм, лікарські засоби та інші товари, маркування яких штриховими кодами передбачено законодавством України.
Переваги Штрих-кодування:
- умова конкурентоспроможності товару, з 1995 року- обов'язкова умова постачання товарів на ринки ЄС;
- ефективний контроль за проходженням товарів, що забезпечує скорочення логістичних витрат;
- точний облік складованих та відвантажувальних товарів: штрих-коди наносяться не лише на пакування товарів, але й на контейнери, що їх містять. Під час надання замовлень здійснюється зчитування кодів, перевіряється відповідність замовленню, провадиться оформлення накладних;
- збільшення швидкості, точності і культури обслуговування покупців;
- сприяння ефективним маркетинговим дослідженням товарів, що дозволяє вести автоматизований облік їх виробництва і продажу;
- зменшення помилок, адже переміщення товару здійснюється за допомогою сканерів, а не вручну.
Суб'єкт господарювання, який бажає долучитись до всесвітньої системи GS1 і отримати унікальні ідентифікаційні номери штрихових кодів GS1 для своїх товарів та номери GLN для електронного обміну даними із торговими партнерами, має стати членом Асоціації "ДжіЕс1 Україна" - офіційним представником в Україні міжнародної організації по розробці стандартів та штрихового кодування логістичних одиниць "GS1".
Вступити до Асоціації "ДжіЕс1 Україна" і отримати штрих-коди в Україні можуть як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці.
Як отримати штрих-код на продукцію в Україні:
- укласти договір з Асоціацією "ДжіЕс1 Україна";
- сплатити членські внески до Асоціації "ДжіЕс1 Україна";
- подати заявки на присвоєння номера GS1 (штрих - коду). На кожну товарну позицію оформляється окрема заявка.
Наші послуги:
- консультація щодо процедури отримання штрих-кодів;
- оформлення членства в Асоціації "ДжіЕс1 Україна" ;
- консультації щодо сплати вступного, річного разового та річного періодичного членських внесків;
- подання заявок на присвоєння номера GS1 (штрих - коду) на вашу продукцію та юридичний супровід до отримання свідоцтв на штрих-коди.
Термін укладення Договору з Асоціацією GS1 Україна становить до 3 днів. Термін реєстрації штрих-кодів становить 7 днів за умови сплати річних періодичних внесків і надання повної інформації про товарній позиції.
Вартість консалтингових послуг:
Наші послуги - від 1500 грн (до 3 штрих-кодів)
за кожен штрих-код понад 3 - 250 грн.
Збори для фізичних осіб-підприємців:
Вступний внесок 50 у.о.
Щорічний внесок 50 у.о.
Збір за реєстрацію штрих-коду залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію:
-при реєстрації від 1 до 100 кодів оплачується по 7 у.о. за кожну товарну позицію;
-при реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію.
Збори для малих підприємств ( малі підприємства - це підприємства, в яких чисельність співробітників не перевищує 50 чоловік, а об'єм валового доходу від реалізації продукції, послуг, робіт за рік не перевищує суму 500 000 євро):
Вступний внесок - 150 у.о.
Щорічний внесок - 100 у.о.
Збір за реєстрацію штрих-коду залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію:
- при реєстрації від 1 до 100 кодів оплачується по 10 у.о. за кожну товарну позицію;
- при реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію.
Збори для великих підприємств (великі підприємства - це підприємства, в яких чисельність співробітників перевищує 250 чоловік, а об'єм валового доходу від реалізації продукції, послуг, робіт за рік перевищує суму 500 000 євро):
Вступний внесок - 300 у.о.
Щорічний внесок - 200 у.о.
Збір за реєстрацію штрих-кода залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію:
При реєстрації від 1 до 10 кодів оплачується по 20 у.о. за кожну товарну позицію.
При реєстрації від 11 до 25 кодів оплачується по 15 у.о. за кожну товарну позицію.
При реєстрації від 26 до 100 кодів оплачується по 10 у.о. за кожну товарну позицію;
При реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію.
